فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تبلیغ

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد تبلیغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تبلیغ


تحقیق در مورد تبلیغ

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:6

 فهرست مطالب

 

مقدمه:

 

یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:

 

برخی از شعار های تبلیغاتی معروف:

 

کپسول های تبلیغاتی (اسلوگان)

 

با توجه به اهمیت مساًله، کپسول یا شعار تبلیغاتی باید:

 

  • تأکید بر روی یک نیاز خاص:
  • تأکید براهداف سازمانی :
  • مطرح کردن سؤال:
  • به کار گیری شعار های تک کلمه ای :
  • پیوند دادن نام سازمان یا محصول با مزیت رقابتی مان:

 

 

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.

 

واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.

 

در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.

 

برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.

 

مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.

 

اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟

 

گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.

 

یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:

 

  • مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .
  • به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .
  • یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.
  • جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.
  • نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند.
  • سخت فراموش میشود و در خاطره ماندگار میشود، چه آنرا دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید. به ویژه اگر با یکی از شیوه های ثبت در حافظه نظیر سرود، شعر،تیزر و باتصویر همراه شود.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تبلیغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.