فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تبلیغ

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد تبلیغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تبلیغ


تحقیق در مورد تبلیغ

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه6

 

مقدمه:

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.

واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.

در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.

برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.

مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.

اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟

گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.

یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:

  • مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .
  • به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .
  • یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.
  • جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تبلیغ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.