فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در قلمرو گسترش صنعت

اختصاصی از فی گوو مقاله در قلمرو گسترش صنعت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در قلمرو گسترش صنعت


مقاله در قلمرو گسترش صنعت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:40

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

محصولات

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

فصل اول

آشنایی با کامپوزیت ها

1-1- مروری بر کامپوزیت ها

سازندگان، طراحان و مهندسین ، توانایی مواد کامپوزیت را جهت تولید محصولاتی با کیفیت بالا با دوام وارزان تشخیص داده اند. مواد کامپوزیت در محصولات زیادی در زندگی روزمره ما یافت می شوند، از اتومبیل هایی که بر آن سوار می شویم با قایق ها، چوب های اسکی و گلف که در تعطیلات آخر هفته استفاده می کنیم.

علاوه بر این کامپوزیت ها در بسیاری از کاربردهای صنعتی حساس، هوافضا و نظامی استفاده می شوند.

همان طور که می دانیم با رشد جمعیت تقاضا برای محصول هموراه در حال افزایش است، مواد کامپوزیت در کاهش هزینه و افزایش کارآیی، ثابت کرده ان که مؤثر می باشند.

در ایالات متحده صنعت کامپوزیت یک صنعت 25 میلیون دلاری در سال است و یکی از معدود صنایعی است که در آ« نسبت به دیگر رقبای خارجی کمی پیشرفته تر است. بیتشر از 3000 مرکز در ارتباط با ساخت قطعات و توزیع مواد کامپوزیت در آمریکا وجود دارند که بیش از 250.000 نفر را به کار گمارده است.

در حدود 90 % کامپوزیت های تولیدی از الیاف شیشه و رزین پلی استر و وینیل استر استفاده می شود، 65% کامپوزیت ها با استفاده از روش قالبگیر باز و 35 % باقیمانده با استفاده از روشهای قالبگیری بسته یا پیوسته تولید می شوند.

کامپوزیت ها به طور گسترده ای به عنوان پلاستیک های تقویت شده (reinforced plastics) شناخته می شوند. به طور ویژه ، کامپوزیت ها ، الیاف تقویت کنند های در ماتریس پلیمری هستند.

غالباً الیاف تقوست کننده، فایبر گلاس (fiber glass) می باشد گرچه الیافی با استحکام بالا نظیر آرامید(Aramid) و کربن (carbon) در کاربرد پیشرفته به کاربرده می شوند.

مزایای استفاده از مواد کامپوزیت عبارتند از:


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در قلمرو گسترش صنعت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.