فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بزرگترین مردهای اقتصادی

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد بزرگترین مردهای اقتصادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بزرگترین مردهای اقتصادی


تحقیق در مورد بزرگترین  مردهای اقتصادی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه122

                                                             

 

دنبال شغلی مناسب افتاد. یکی از مهمترین و شاخص‌ترین ویژگی‌های «Charles» که از دوران کودکی تا به امروز همراه او بوده است و او به بهترین نحو ممکن از آن یاری جسته است، توانایی او در برقراری ارتباط اجتماعی قوی با دیگران می‌باشد. روابط عمومی بسیار خوب او که حتی امروز آن را علت اصلی موفقیت‌هایش می‌شناسد سبب گشت تا در دانشگاه کلمبیا به عنوان برنامه نویس مشغول به کار شود. اینکه چطور جوانی که در تمام عمرش با کامپیوتر سر و کاری نداشته است چگونه می تواند به عنوان برنامه نویس کامپیوتر دانشگاه کلمبیا استخدام شود خود سوالی است که تنها جواب آن داروی قوی برقراری ارتباط مناسب با دیگران می‌باشد.

 

با شروع کار و آشنایی با اصول اولیه آن دریافت که نوعی علاقه فطری و درونی به این وسیله و نحوه کار آن دارد. از همین رو با جدیت فراوان به کار با آن جهت آموختن تمامی نکات ریز و درشت مشغول شد.

 

در مدت چهار سالگی که در این دانشگاه مشغول به کار بود به خوبی با نرم افزارهای کامپیوتری آشنایی پیدا کرد و پس از آن تصمیم گرفت نحوه تجارت با این نرم افزارها را نیز بیاموزد. از این رو به عنوان مسئول فروش نرم افزار در یکی از بخش‌های کمپانی «Standard Data Corp» مشغول به فعالیت شد. با کسب تجربه در مورد نحوه کار نرم افزارها و همچنین چگونگی خرید و فروش آنها «Charles» در سال 1976 تصمیم به بنای یک شرکت نرم افزاری گرفت و نام آن را «Computer Associates» نهاد.

 

هنگامی که «Wang» شرکت کوچک «CA» را راه اندازی نمود هرگز تصور نمی‌کرد که فروشی معادل فروش امروزه‌اش یعنی بیش از 25 میلیارد دلار در انتظارش باشد. او که با جدیت فراوان کار را آغاز نموده بود توانست با مدیریت فوق العاده‌اش«CA» را به سومین کمپانی بزرگ نرم افزاری در دنیا پس از «Microsoft » و «Oracle» تبدیل سازد.

 

جدیت او در کار به حدی است که تا به امروز با گذشت بیش از 60 سال از زندگی‌اش هیچ کس جرات نکرده او را «chuck» و یا «Charlie» بنامد و این در حالی است که معمولا کسانی که نام «charles» را در شناسنامه خود دارند توسط اطرافیان با این دو نام غیر رسمی‌تر خطاب می‌گردند.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بزرگترین مردهای اقتصادی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.