فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ساختار فاکتور نسخه اسپانیایی تست تجدیدنظر شده گرایش زندگی (LOT-R): بررسی مدل های مختلف

اختصاصی از فی گوو ساختار فاکتور نسخه اسپانیایی تست تجدیدنظر شده گرایش زندگی (LOT-R): بررسی مدل های مختلف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: ساختار فاکتور نسخه اسپانیایی تست تجدیدنظر شده گرایش زندگی (LOT-R): بررسی مدل های مختلف

موضوع انگلیسی: Factor structure of the Spanish version of the Life Orientation Test-Revised (LOT-R): Testing several models

تعداد صفحه: 10

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2015

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: مطالعات بعدی از جهت عمر نتایج بحث برانگیز آزمون تجدید نظر شده (LOT-R)، به عنوان استاندارد طلایی در اندازه گیری خوشبینی جهت مند در نظر گرفته، عملکرد با توجه به راه حل های مختلف فاکتوریل یافت. در نتیجه، ساختار عاملی آزمون هنوز به طور کامل مشخص نشده است. هدف از این مطالعه بررسی ساختار عاملی از LOT-R با مقایسه هفت مدل های قبلی و شواهد تجربی است. آزمون به شرکت کنندگان 906 اسپانیایی، سنین 18-61 اجرا شد (متوسط ​​سن: 23؛ 56٪ مردان). تجزیه و تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از همبستگی polychoric انجام شد. با توجه به پس زمینه های نظری و بهترین شاخص مدل مناسب (RMSEA = 0.038؛ CFI = 0.98)، نتیجه می گیریم که آزمون ارائه یک ساختار عاملی عامل مرتبه دوم (جهت زندگی) متشکل از دو عامل (خوش بینی و بدبینی) . بنابراین، توصیه می کنیم با استفاده از نمره واحد جهانی است که می تواند به عنوان جهت گیری زندگی اما که در نهایت نشان دهنده سطح خوش بینی جهت مند نامیده می شود.


دانلود با لینک مستقیم


ساختار فاکتور نسخه اسپانیایی تست تجدیدنظر شده گرایش زندگی (LOT-R): بررسی مدل های مختلف
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.