فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آب منبع حیاتی است

اختصاصی از فی گوو تحقیق آب منبع حیاتی است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق آب منبع حیاتی است


تحقیق آب منبع حیاتی است

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:96

فهرست و توضیحات:

مقدمه

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

بیان مسئله

اهداف

فرضیه های تحقیق

جامعه و نمونه

 

فصل اول

مفاهیم و تعاریف

آب منبع حیاتی است که گفته می شود جایگاه آن در قرن آینده به حدی افزایش می یابد که محل اصلی مناقشات و محور توسعه کشورهای جهان خواهد بود.

اهمیت این منبع غیرقابل تجدید در کشور ما که از نظر منابع آب با محدودیت های جدی روبرو هستیم بیش از دیگر کشورها است.

تعیین نرخ آب در مصارف مختلف به گونه ای باید انجام شود تا نیازهای پایه آب شرب و بهداشت مردم (در چارچوب  الگوی مصوب برای شهر و روستا) به صورت ترجیحی تامین شود.

برای مصارف فراتر از آن و سایر مصارف با توجه به تامین منابع مالی و تنوع بخشی به این منابع و در مرحله اول هزینه های بهره برداری و نگهداری پوشش داده و در مراحل بعدی بازیافت هزینه های سرمایه گذاری را تامین کند.

با توجه به نقش آب در توسعه ملی و ارزش اقتصادی آن در بازارچه های منطقه با لحاظ منافع ملی و براساس طرح جامع آب کشور، مبادله آب با کشورهای همجوار با رعایت توجیهات فنی، اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی در برنامه های توسعه لحاظ شود.

طرحهای انتقال آب بین حوضه ای از دیدگاه توسعه پایدار، با رعایت حقوق ذی نفعان و برای تامین نیازهای مختلف مصرف، مشروط به توجیهات فنی، اقتصادی، اجتماعی و منابع ملی مورد نظر قرار گیرد.

ساختار مدیریت آب کشور در جهت تمرکززدایی در اجرا و بهره برداری با افزایش نقش مشارکت مردم و سازمانهای محلی و جامع نگری در چرخه آب و با ملحوظ نمودن حوضه‌های آبریز به عنوان واحدهای طبیعی مدیریت آب و واحدهای استانی برای عملیات اجرایی و مشارکت بهره برداران، با رعایت قوانین و مقررات بهبود یافته و اصلاح شود. .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آب منبع حیاتی است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.