فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد انگیزش انگیزه

اختصاصی از فی گوو تحقیق در مورد انگیزش انگیزه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد انگیزش انگیزه


تحقیق در مورد انگیزش  انگیزه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* 

 

فرمت فایل word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:32

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف انگیزش انگیزه

 

تعریف انگیزش پیشرفت :

 

ویژگیهای افراد دارای انگیزه پیشرفت بالا :

 

نظریه های انگیزه ی پیشرفت

نظریه مک کلند

نظریه الکینسون

روشهای افزایش انگیزه ی پیشرفت

 

بازنگری پیشینه تحقیق

شناسایی مفهوم انگیزش و آکاهی از انگیزه های مختلف و تأثیر آنها بر فرآیند یادگیری دانش آموزان به معلم کمک میکند تا در طرح و اجرای برنامه های آموزشی خود روشهای بهتری را به کار گیرد .

مفهوم انگیزش برای معلم از این لحاظ اهمیت دارد که می تواند به عنوان هدفی به خودی خود به شمار آید به این معنا که می تواند به زندگی بیرون از مدرسه و پس از مدرسه انتقال یابد ماند : علاقه به هنر ، از سوی دیگر می تواند وسیله ای برای کامیابی تحصیلی شود . در این صورت می تواند بعنوان عاملی مانند هوش و یا آمادگی قبلی به شمار آید .

ویژگیهایی مانند هوش ، استعداد و انگیزش گکونه هایی ازمتیغرهای شخصی می باشند . که در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش مهمی دارا هستند . اما مفهوم انگیزش برای معلم از یک لحاظ مهمتر از هوش یا استعداد است . بدین معنی که معلم برای افزایش هوش یا استعداد دانش آموزان چندان کاری نمی تواند بکند بلکه در حالی که در ایجاد و یا به کارگیری انگیزش می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد . درواقع اگر بنا باشد هوش یا استعداد افزایش یابد . باید سازه های انگیزشی بکار گرفته شوند : زیرا تا معلم دانش آموزان را بر نیانگیزد نمی تواند از هوش یا استعداد آنها در یادگیری استفاده کند .

اگر بخواهیم توانایی کمک به کودک را داشته باشیم تا درباره علوم کنجکاوتر باشد ، بخواهد در ریاضیات موفقتر شود یا در فراگیری و خواندن کمتر مضطرب باشد نیازمند آنیم که دربارة چگونگی یادگیری انگیزه های آگاهی بیشتری داشته باشیم           ( بال ، 1977 ) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد انگیزش انگیزه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.