فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی علل گوشه گیری و کم روی در دانش آموزان ابتدایی

اختصاصی از فی گوو بررسی علل گوشه گیری و کم روی در دانش آموزان ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی علل گوشه گیری و کم روی در دانش آموزان ابتدایی


بررسی علل  گوشه گیری و کم روی در دانش آموزان ابتدایی

پسوند فایل: DOC

نوع فایل: Word

تعداد صفحات 80

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول طرح پژوهش

1-1 مقدمه: 2

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق. 4

1-4 اهداف پژوهش. 5

1-4-1 هدف کلی. 6

1-4-2 اهداف جزیی. 6

1-5 فرضیه های پژوهش. 7

1-6  کلید واژه : 7

فصل دوم ادبیات تحقیق

2-2 تعَریف کمرویی. 9

2-3  تعریف لغوی: 10

2-4 پیشینه  کمرویی. 10

2-5 نظریه درباره کمرویی. 11

2-6 کمرویی  و خجالت در روایات. 13

2-7 کمرویی از دیدگاه بین فرهنگی. 14

2-8 دیدگاه های غلط در زمینه کم رویی. 16

2-9 حالت‌های کمرویی. 17

1-2-9حالت‌های عمومی. 17

2-2-9حالت‌های خصوصی. 17

2-10 ویژگی های رفتاری افراد کم رو 18

2-11  زمان شگل گیری کمرویی: 23

2-12 آثار و نشانه های کم رویی در کودکان 24

1-2-12جلوه های فردی. 24

2-2-12جلوه های اجتماعی. 25

3-2-12جلوه های فیزیولوژیک. 26

3-12 علل گوشه گیری و تنهایی در کودکان 26

2-14 عوامل تشدید کننده و موثر در کم رویی کودکان ابتدائی. 31

2-15 عوارض کمرویی در دانش آموزان ابتدائی : 36

2-16 خطرات مهم تر 38

فصل سوم روش تحقیق

3-1 مقدمه 41

2-3 اقدام پژوهی. 42

1-2-3 کارگروهی : 42

2-2-3 بیان مسئله 43

3-2-3 مشاهده شماره یک: ( توصیف وضعیت موجود ) 43

4-2-3  روش گرد آوری اطلاعات : 44

5-2-3 تجزیه و تحلیل داده ها 44

6-2-3 ویژگی راه پیشنهادی برای تعقیب.. 44

7-2-3 چگونگی اجرای تغییر پیشنهادی. 45

8-2-3 ارزیابی. 46

9-2-3 چگونگی نظارت بر راه حل جدید. 46

10-2-3 نتیجه گیری. 48

فصل چهارم روش های درمان

1-4 راه های پیشگیری از کمرویی در کودکان. 50

2-4 چند پیشنهاد برای کمک به کودکان کمرو و گوشه گیر 57

3-4 کمرویی و روش های درمان آن: 58

1-3-4 موثر ترین روش های کاربردی درمان کمرویی. 59

2-3-4 روش‌های درمان کم‌رویی. 59

4-4 نقش خانواده و تربیت اجتماعی در درمان کمرویی. 61

5-4 هنر درمانی: 62

6-4 فعالیت های اجتماعی و بازی های گروهی: 63

7-4 افزایش خودآگاهی ، تقویت خودپنداری مثبت و کاهش کم رویی. 63

فصل پنجم نتایج و پیشنهادات

1-5 نتایج کل پژوهش.. 70

2-5 نتایج دقیق بدست آمده از کم رویی در دانش آموزان ابتدایی شهرستان نجف آباد 70

3-5 پیشنهادات.. 71

فهرست منابع. 74

 




1-1 مقدمه:

علم از آن نقطه و آن زمان آغاز شد که بشر به فکر حل مسائل مختلف زندگی افتاد. به عبارت دیگر، تاریخ تولد بشر است. بشر اولیه برای حل مسائل و مشکلات خود از ابتدایی ترین مرحله شروع کرد و به کمک برخی از روابط تجربی قادر شد پیرامون خویش را کم و بیش بشناسد و بدین طریق پیچ و تاب و فراز و نشیب هستی آگاه شد.[1]

کودکان سرمایه های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی که زمان شکل گیری شخصییت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است، آینده فرد و جامعه را بنا می نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می‌سازد، توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارت جبران ناپذیری به بار می آورد.

دوره سوم کودکی سنین 6تا12 سالگی را شامل می شود به دوره دبستان معروف است آغاز آموزش رسمی کودک در این دوره خواندن و نوشتن و حساب کردن را می آموزد. علاقمند است کارهایش را خوب انجام دهد، کودک است محتاطانه عمل می کند، اعتماد به نفس دارد و می خواهد هر کاری را خودش انجام دهد. رشد جسمانی در این دوره کندتر از دوره قبل است. در دوره دبستان دختران اندکی بلندتر و سنگین ترند .در رشد جسمانی کودکان دبستانی تفاوتهای کمی و کیفی وجود دارد. ازنظر سلامت، احتمال پوسیدگی دندانها و پیدایش بیماریهای نظیر روماتیسم قلبی، دیابت، فلج و انواع حساسیتها افزایش می یابد. سلامت جسمانی در سازگاری عاطفی و اجتماعی کودک موثر است و بیماریهای طولانی موجب گوشه گیری می شود .

این پایان نامه کامل و دقیق تهیه شده است و نیاز به هیچ کونه ویرایش و تصحیح ندارد. فروش این فایل به صورت آزاد و خارج از این سایت به مبلغ 100000 تومان می باشد.

 


 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی علل گوشه گیری و کم روی در دانش آموزان ابتدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.