فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کار افرینی کارخانه شیر پاستوریزه (باتمامی جداول و محاسبات)

اختصاصی از فی گوو کار افرینی کارخانه شیر پاستوریزه (باتمامی جداول و محاسبات) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کار افرینی کارخانه شیر پاستوریزه (باتمامی جداول و محاسبات)


کار افرینی کارخانه شیر پاستوریزه (باتمامی جداول و محاسبات)

تعداد صفحات : 73

فرمت فایل : word (قابل ویرایش)

فهرست مطالب :

مقدمه       شیر به عنوان  یک ماده ی غذایی ارزشمند نخستین  و کامل ترین غذای نوزاد انسان و حیوان را تشکیل می دهد و در تمام طول دوران رشد عنصری حیاتی در جیره غذایی و الگوی تغذیه محسوب می شود . مواد غذایی  مختلفی  که  مورد  استفاده بشر قرار می گیرند ، عمدتا به عنوان ماده غذایی آفریده نشده اند بلکه یک قسمت از یک موجود جاندار و یا زنده بوده و یا مثل  تخم مرغ  و عسل  جهت  برآوردن احتیاجات دیگری از قبیل ازدیاد نسل و تغذیه زمستانی می باشند . مواد غذایی  نباتی هر کدام  قسمتی از گیاه و نبات  مانند: میوه – ریشه – ساقه و برگ می باشند ، درحالی که شیر را به عنوان هدیه ای از مادر به فرزند خویش و به عنوان اولین  ماده ی غذایی  نوزاد  باید  شناخت  که  تمامی مواد غذایی  مورد  نیاز بدن  را داراست .       شیر را نمی توان به عنوان مخلوطی از پروتئین , چربی , کربوهیدرات , مواد معدنی و ویتامین ها معرفی نمود . چون مخلوط  نمودن این مواد هیچ  موقع شیر را به  وجود نخواهد آورد  و آزمایشات  مختلف  انجام  یافته در این مورد نیز تا  به حال  نتیجه ای نداده است . مواد  متشکله  شیر از حالت  خیلی   ساده  تا خیلی  پیچیده  ( کمپلکس )  که ترکیب  و ساختمان  قسمتی  از آن ها هنوز به  طور کامل  مشخص   و روشن  نیست  عبارتند از : «« پروتئین ها – چربی ها – کربوهیدرات ها – مواد معدنی و ویتامین ها  »» تحقیقات زیادی  که در این زمینه انجام  شده و حتی تحقیقات  سال های اخیر هم هنوز نتوانسته اند ترکیبات شیر را با تمام جزئیات آن روشن نماید .       طی  روزهای  نخست زایمان به  لحاظ ایجاد  دگرگونی گسترده  در ترکیبات آن را « آغوز » می خوانند . تغذیه  نوزاد  با  « آغوز »  بسیار مهم  و  ضروری است .   وجود  « فیزیم »  زیاد  در « آغوز » آن را ملین می کند و به این ترتیب در تمیز شدن  روده های  نوزاد  و جلوگیر ی از تجمع  میکروب های  مضر نقش اساسی  دارد . به همین  دلیل وجود پاتن و مواد ایمنی  ساز کارشنا سان  علوم  تغذیه  مصرف  آغوز کاملا  طبیعی  می دانند  . همین کارشناسان در تشریح تفاوت های موجود بین شیر و آغوز می گویند . میزان پروتئین و چربی  و در نهایت ماده ی خشک  در آغوز بیشتر از شیر است و همچنین به  خاطر تفاوت ترکیب  پروتئین های آغوز با  ترکیب  پروتئین های  شیر آغوز در مقابل مایه پنیر حساس نبوده و منعقد نمی شود ، بنابراین از آغوز نمی توان پرورش معمول پنیر تهیه کرد و شیر مانند:  بسیاری  از مواد غذایی  دیگر خواص  خود را به مدت زیادی نمی تواند حفظ  کند .شیربه خودی خود حتی اگردربهداشتی ترین  شرایط  نیز دوشیده شود ، دارای میکروب است حتی اگر دام از  سلامت کامل برخوردار باشد . مواد ازت دار : مینرال یا مواد معدنی : کمیت های فیزیکی قابل اندازه گیری شیر : وزن مخصوص شیر : اسیدیته شیر : نقطه ی انجماد شیر : بیماری های مشترک انسان و دام : سایر مزایای تحویل شیر به کارخانجات پاستوریزه به اختصار عبارتند از : 1 مشکلات و راه حل ها :   تولید محصولات جنبی :

نقش قیمت گذاری

قسمت های مختلف کارخانه شیر :

آزمایشگاه دیگ بخار تأسیسات سردخانه و آب سرد تأسیسات تهویه و هوای فشرده تأسیسات آب آشامیدنی تأسیسات فاضلاب تأسیسات برق هموژنیزاسیون : روند مصرف محصول طی سالهای1382تاسال1386 : تولید کنندگان عمده ی جهانی این کالا چه کشورهایی هستند؟

– اطلاعات مربوط به تولید کالا :

برنامه ی تولید سالیانه :

لیست مشاغل و مقدار حقوق ماهانه و سالانه :

آب مصرفی خط تولید و

محاسبه ی هزینه ی انواع انرژی مصرفی سالیانه : (ارقام

مساحت زمین مورد نیاز و برآورد قیمت آن : برآورد مساحت و هزینه های ساختمانی و محوطه سازی : هزینه های قبل از بهره برداری شامل : فهرست دستگاهها و تجهیزات خط تولید و قیمت انها: فهرست نام دستگاهها وتجهیزات و تأسیسات عمومی :

   محاسبه ی اجزا و میزان سرمایه ی ثابت

جمع کل سرمایه گذاری ( به ریال ) = جمع کل سرمایه در گردش ( به ریال ) + جمع کل سرمایه ثابت ( به ریال )


دانلود با لینک مستقیم


کار افرینی کارخانه شیر پاستوریزه (باتمامی جداول و محاسبات)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.