فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش تصویری ساخت کتاب اندروید

اختصاصی از فی گوو آموزش تصویری ساخت کتاب اندروید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

امروزه تقریبا همه افراد با چیستی اندروید آشنا هستند و بسیاری از آنها از قابلیت های فراوان آن استفاده می کنند.در این بین کسانی هم هستند که پا را فراتر گذاشته و با اندکی تیزهوشی از اندروید به درآمدهای بسیار بالا (و حتی نجومی ) رسیده اند.

شاید شما هنوز نمی دانید که بازار اپ های موبایل در ایران چقدر پرطرفدار است! کاربران تلفن های هوشمند از کاربران اینترنت بیشتر بوده و به سادگی می توان با تولید اپ کاربردی و مفید،درآمد هنگفتی از این زمینه کسب کرد.

اما وقتی نام اپلیکیشن مطرح می شود همه به بازیهای حرفه ای فکر می کنند! باید بدانید گاهی با یک کتاب اندروید هم می توان درآمد میلیونی کسب نمود.همچنین بهتر است توجه داشته باشید که اکثر برنامه های اندرویدی(همچون بانک های پیامک و اطلاعات عمومی و . . . ) چیزی نیستند جز کتاب اندرویدی!

چنین برنامه هایی، توجه سیل عظیمی از کاربران را به خود جلب می کنند و می توانند بسیار درآمدزا باشند.نگاهی به کتابهای اندروید در مارکتهای بازار و ... بیندازید تا متوجه شوید کتابهای زیادی درآمد چند ده میلیونی کسب کرده اند.

برای سهیم شدن در این بازار یا باید خودکفا باشید(خودتان برنامه موردنظرتان را ایجاد کنید) و یا ساخت برنامه مورد نظرتان را به متخصصان این امر بسپارید(لازم به ذکر است که یکی از خدمات وبسایت علمی فرهنگی آموزشی مهدی؛ ساخت برنامه های اندروید حرفه ای و جذاب، می باشد که بدلیل سطح کیفی بسیار بالا و نیز هزینه بسیار پایین، موفق به جذب طرفداران و مشتریان بسیار زیادی شده است).

یکی از ساده ترین راه ها برای تولید یک برنامه(کتاب) اندرویدی ، استفاده از نرم افزار های مربوطه است. یکی از این نرم افزارها (که می توانید آن را از وبسایت علمی فرهنگی آموزشی مهدی، بصورت کاملا رایگان دانلود کنید)،Android Book App Makerمی باشد. در این کتاب شما با نحوه ساخت یک کتاب اندرویدی نسبتا پیشرفته با استفاده از این نرم افزار آشنا می شوید.


دانلود با لینک مستقیم


آموزش تصویری ساخت کتاب اندروید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.