فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح توجیهی آموزشگاه زبانهای خارجه

اختصاصی از فی گوو طرح توجیهی آموزشگاه زبانهای خارجه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح توجیهی آموزشگاه زبانهای خارجه


طرح توجیهی آموزشگاه زبانهای خارجه

سازمانهای آموزشی، از جمله نهادهائی به شمار می روند که واکنش های مناسب و بموقع آنها نسبت به تغییرات پیش بینی شده در آینده و یا مشکلات موجود در رشد و توسعه و تعالی جوامع، بسیار تعیین کننده و مهم است. بدین جهت در سازمانهای آموزشی نیز همانند دیگر فعالیتهای اساسی انسان . کارها بایستی بر اساس برنامه تعیین شده صورت گیرد. اگرچه برنامه ریزی از ابتدای آموزش رسمی کشورها درباره مواد آموزشی و درسی بودجه و اعتبارات، نیروی انسانی، تسهیلات، تجهیزات و غیره مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. اما روند فعلی تغییرات و تحولات در جوامع امروزی به گونه ای است که نیاز سیستمهای آموزشی به برنامه ریزی و برنامه ریزان، روز به روز افزایش می یابد. در واقع می توان گفت که یکی از مهارتهای لازم برای یک مدیر آموزشی تعیین نیاز و برنامه ریزی آموزشی می باشد. برنامه ریزی آموزشی مهمترین فعالیت در امر آموزش است و تمامی بحث هایی که درباره آموزش میشود. در واقع مقدمه ای است برای برنامه ریزی آموزشی.

برنامه ریزی آموزشی فراگردی است برای تعیین کردن هدفهای مناسب، تشخیص دادن مسائل و نیازها و امکانات و محدودیتهائی که برای رسیدن به آن هدفها موجود است یا محتملا وجود خواهد یافت. تنظیم کردن فعالیت ها و برنامه هائی که برای رسیدن به آن هدفها لازم است.

برنامه ریزی آموزشی فراگردی است مشتمل بر تعیین نیازهای آموزشی، تنظیم استراتژی برای برآوردن نیازهای مزبور، تهیه طرحها و پروژه های اجرائی استراتژی مزبور و گردآوری آنها در یک مجموعه یا سند.

فرآیندی است که در آن ابتدا نیاز آموزشی افراد بررسی و سنجیده می شود و سپس برنامه ریزی برای رفع نیازها آنجام گرفته و در نهایت آموزش اجرا می شود.

فهرست

فصل اول : طرح تجاری یک صفحه ای

فصل دوم: طرح تجاری کلی

فصل سوم: سرمایه گذاری مورد نیاز طرح

این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


طرح توجیهی آموزشگاه زبانهای خارجه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.