فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کدو تخمه کاغذی ( ورد 14 ص)

اختصاصی از فی گوو کدو تخمه کاغذی ( ورد 14 ص) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کدو تخمه کاغذی ( ورد 14 ص)


کدو تخمه کاغذی ( ورد 14 ص)

کدوی تخمه‌کاغذی یا کدوی دانه‌برهنه (Cucurbita pepo con. Pepo var. Styriaca) گیاهی علفی، یک ساله و متعلق به کدوسانان می‌باشد. این گیاه متعلق به دولپه‌ای‌های نو، رزیدها، راسته کدوسانان، زیر خانواده کوکوربیتوئیده، سرده کوکوربیته و زیر سرده کوکوربیتینه می‌باشد. این گیاه در گروه‌بندی کدوها در گروه پامپکین‌ها قرار می‌گیرد.

اکولوژی:
گیاهی  است روز بلند و دمای مورد نیاز برای جوانه زنی بذور12 درجه سانتیگراد ولی دمای مطلوب برای رویش 25تا35 درجه است. رویش این گیاه در دمای 14 درجه سانتیگراد متوقف می شود . برگها به شدت به سرما حساس است به طوری که در دمای 1تا2 درجه سانتیگراد گیاه دچار سرما زدگی شده و خشک می شوند. این گیاه قادر است خشکی را تحمل کند . در صورت خشکسالیهای طولانی مدت ریشه قادر به جذب رطوبت از اعماق خاک خواهد بود . دوره  رویش این گیاه بسته به رقم و شرایط اقلیمی بین 120تا140 روز است.

کدوی تخم کاغذی برای رویش به خاک خاصی نیاز ندارد ولی خاک های با بافت متوسط و غنی از مواد غذایی خاک های مناسبی­برای کشت می­باشد.

کشت در خاک های اسیدی و مناطق سرد مناسب نیست. همچنین در زمینهایی که سطح آب زیرزمینی آن بالاست نباید کشت شود. کدوی پوست کاغذی به اکثر علف کشها حساس است.


دانلود با لینک مستقیم


کدو تخمه کاغذی ( ورد 14 ص)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.