فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری

اختصاصی از فی گوو مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده :تجارت الکترونیک به عنوان بزرگترین پدیده اقتصادی عصر حاضر، وارد عرصههای مختلف تجارت و صنعت جهان شده است. امروزه
به واسطه پدیده جهانی شدن و گسترش روزافزون استفاده از فناوریهای ارتباطی نظیر اینترنت، و همچنین با ظهور مؤلفههایی نظیر شاهراه-
های اطلاعاتی، حذف مرز صنایع، کانالهای جدید تبلیغ، مدلهای تجاری جدید، تنوع محصولات و روشهای نوین توزیع؛ فرصتهای جدیدی
پیش روی سازمانها قرار گرفته است که بدین وسیله سازمانهای دولتی و خصوصی سعی در استفاده از فرصتهای بوجود آمده توسط این
فناوریها را دارند. یکی از این فرصتها، مربوط به صنعت گردشگری میباشد که در ردیف صنایع پر درآمد، پاک و کمهزینه دنیا قرار دارد.
استفاده از فناوریهای ارتباطی و الکترونیک در صنعت گردشگری به منظور برآورده ساختن بهتر و سریعتر نیازهای گردشگران به منظور جلب
رضایت آنها، سعی در به نمایش گذاشتن و معرفی امکانات و تواناییهای کشور میزبان برای گردشگران خارجی و همچنین سهولت رفت و آمد
آنان دارند. بطور کلی فناوریهای نوین ارتباطی در ابعاد متنوع توریسم، توریسم الکترونیکی، اکوتوریسم، توریسم درمانی، توریسم ورزشی،
روستایی، توریسم فرهنگی و مذهبی و تاریخی روشها و شیوههای نوینی را به همراه دارد. با اندکی تأمل میتوان دریافت که علت توسعه
یافتگی برخی از کشورها به دلیل سرمایهگذاری در بخش جذب گردشگر با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی واطلاعاتی میباشد. از این رو
در این مقاله سعی بر آن است که عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری شناسایی و در قالب یک مدل جامع ارائه گردد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ارائه مدلی جهت معرفی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیکی در صنعت گردشگری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.