فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی: چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزم به نام حدیثه . م را حل کنم؟

اختصاصی از فی گوو اقدام پژوهی: چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزم به نام حدیثه . م را حل کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقدمه

نوشتن مهارتی است که فرد با استفاده از علائم و نمادهایی قراردادی ونگرش ها واحساسات وعلایق دانش دانش خود را به وسیله ی ان می کنیم .یکی از مشکلات مهم درنوشتن دیکته نویسی است. عمل دیکته نویسی به دلیل انتزاعی بودن فعالیتی دشواربرای دانش اموزان بخصوص پایه اول می باشد واختلاف برای یادگیری دروس باعث مشکلاتی همچون کاهش عزت نفس تحقیر دانش اموزان صرفه هزینه وتشکیل خودپندازه مجموعه ای از افکار وعواطف می باشدکه سبب بروز اگاهی درفرد می شود. بدین معنی که او
می فهمد کیست وچیست. واز نظر کوپراسمیت افرادی که خود باوری مثبت دارند زندگی موفقیت امیز دارند .وخود پنداری منفی به حقارت وبی هدفی منجر می گردد. حالا با توجه به این خود پنداری چه منفی و چه مثبت درشکل گیری و فعالیت های یادگیری دروس دانش آموزان موثر است و موثر بودن آن را در جامعه می توان مشاهده نمود در نتیجه میتوان گفت یکی از مشکلات بزرگ تعلیم وتربیت وجود دانش اموزان باخودپنداره پائین می باشد.

نظر به اینکه درس املاء و به عبارت دیگر خواندن و نوشتن پایه ی کسب علم می باشد و دانش آموزی که در درس املاء ضعیف است عملاً در سایر دروس نیز حتی با وجود استعداد بالا قابلیت پیشرفت نخواهد داشت ، زیرا دانش آموزش که نتواند به سوالات سایر دروس به درستی پاسخ دهد و یا حتی سوالات را تشخیص دهد در همه دروس دچار ضعف خواهد شد .

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی: چگونه توانستم ضعف املای دانش آموزم به نام حدیثه . م را حل کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.