فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز

اختصاصی از فی گوو مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز


مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز
دانشگاه صنعتی اصفهان
استاد راهنما: دکتر محمد مهدی سعادت پور
پژوهشگر: کامبیز استکی
شهریور 1379
فرمت فایل: PDF و شامل 84 صفحه

چکیده:
ورق سخت شده به معنی ورق تقویت شده توسط اتصال باریکه‌هایی از ورق و یا اجزای میله‌ای شکل به ورق اصلی می‌باشد که به آن سخت‌کننده اطلاق می‌شود. تقسیم‌بندی این سخت کننده‌ها بسته به فاصله عرضی مرکز سطح این سخت کننده‌ها نسبت به میان تار ورق صورت می‌گیرد. هر گاه مرکز سطح این سخت کننده‌ها منطبق بر میان تار ورق باشد آن‌ها را سخت کننده هم مرکز، و در غیر این صورت سخت کننده را خارج از مرکز گویند. ورق‌های سخت شده توسط سخت کننده‌های هم مرکز حالت خاص سخت‌کننده‌های خارج از مرکز هستند. (حالت خروج از مرکزیت صفر). در این تحقیق آنالیز استاتیکی و ارتعاش آزاد ورق‌های سخت شده با سخت کننده‌های مورب خارج از مرکز (هر راستای دلخواه برای سخت کننده) انجام می‌پذیرد. برای مدل‌سازی ورق سخت شده، ورق اصلی را به عنوان المان ورق و سخت کننده را به عنوان المان تیر در نظر گرفته و با نوشتن روابط سینماتیکی مناسب سعی شده است که جابجایی میان تار ورق و محور تیر یک جابجایی همساز باشد. نوشتن این روابط در کلی‌ترین حالت (سخت کننده مورب) نشان می‌دهد که درجات آزادی غشایی و خمشی در چنین ورقی (ورق سخت شده) با هم درگیری دارند. از المان نه گرهی لاگرانژی (استخراج شده با استفاده از تئوری تغییرشکل برشی با انتگرال گیری انتخابی - کاهش یافته) به عنوان المان ورق و از المان تیر سه گرهی لاگرانژی به عنوان المان تیر استفاده شده است. روابط همسازی حرکتی بین ورق و سخت کننده (تیر) به کمک روش تابع پنالتی ارضاء شده‌اند.
براساس روش توسعه داده شده برای حل ورق‌های سخت شده در حالت کلی یک برنامه کامپیوتری مناسب با استفاده از نرم‌افزار MATLAB تهیه شده است که قادر به آنالیز استاتیکی و حل ارتعاش آزاد ورق‌های سخت شده می‌باشد. برای دسترسی نتایج تحقیق و مقایسه جواب‌ها و اطمینان از صحت آنها از نرم‌افزار تجاری اجزای محدود SAP استفاده شده است. در حل به کمک نرم‌افزار، المان‌های ورق و سخت کننده هر دو به عنوان المان‌های پوسته در نظر گرفته شده‌اند.
دقت مناسب و هماهنگی بین نتایج برنامه تجاری اجزای محدود (با تعداد المان زیاد) و روش اعمالی در این تحقیق تاییدی به روش حل و روابط همبستگی حرکتی بین ورق و سخت کننده (با راستای دلخواه) است.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/142n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


مدلی برای آنالیز اجزای محدود ورق های سخت شده خارج از مرکز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.