فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها

اختصاصی از فی گوو آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها


آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها
دانشگاه یزد
استاد راهنما: دکتر نادر عبدلی
پژوهشگر: مهدی روغنی
خرداد 1381
فرمت فایل: PDF و شامل 206 صفحه

چکیده:
خسارت‌های ناشی از زلزله‌ها محققین را بر آن داشته تا همواره به دنبال راه حل‌هایی برای جلوگیری از این خسارات باشند. حدود چهل سال پیش، در نظر گرفتن قابلیت شکل پذیری و اتلاف انرژی در سازه‌ها مطرح گشت و خود را توسط ضریبی به نام ضریب رفتار R، در آیین نامه‌ها نشان داد. ضریب رفتار R، طراح را مجاز به انجام آنالیز الاستیک سازه، بدون انجام هر گونه آنالیز غیر خطی می‌نماید، که این آنالیز تحت نیروهای کاهش یافته استاتیکی که توسط ضریب رفتار R کاهش یافته‌اند، انجام می‌شوند. از طرفی فقط یک تحلیل دینامیکی غیر خطی می‌تواند بیانگر رفتار صحیح و واقعی سازه‌ها به هنگام وقوع زلزله باشد. بنابراین، به منظور داشتن یک آنالیز واقع بینانه تر نسبت به آنالیز دینامیکی غیر خطی بسیار مفید به نظر می‌رسد.
استفاده از سیستم‌های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا (X) به منظور مقاوم سازی سازه‌ها در برابر زلزله در بسیاری از کشورها از جمله ایران بسیار متداول بوده و به همین دلیل بررسی رفتار این سیستم‌ها تحت اثر نیروی زلزله در محدوده غیر الاستیک ضروری به نظر می‌رسد.
انجام یک آنالیز خطی و غیرخطی و همچنین آنالیز استاتیکی غیرخطی پیش رونده (Push-Over) بر روی این سیستم‌ها، که در طی آنها پتانسیل ضریب رفتار ‏‎R‎‏ ، ضریب رفتار مورد نیاز، ظرفیت اتلاف انرژی و بطور کلی رفتار غیرالاستیک آن‌ها تحت زلزله‌هایی از ایران بررسی شود، گام موثری در بکار گیری بهتر و واقع بینانه‌تر از این سیستم‌ها به همراه خواهد داشت.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/165n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


آنالیز خطی و غیر خطی سیستم های قاب خمشی و مهاربندی شده همگرا به منظور بررسی عملکرد آن ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.