فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کف سازی

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله کف سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کف سازی


دانلود مقاله کف سازی

به هر گونه عملیات ساختمانی که بر روی سطح زمین طبیعی و یا سقف طبقات انجام می شود، تا کاربری و عملکرد فضا را ممکن سازد، اصطلاحاً «کف سازی »گویند. با توجه به اینکه هر فضایی باید کارآیی لازم را داشته باشد، نیاز به کف سازی مخصوص آن مکان خواهد داشت. بنابراین انتخاب نوع کف سازی بستگی به دو عامل « محل قرارگیری » و « عملکرد » مکان دارد.

کف سازی، نقش مهم و تعیین کنند ه ای در ساختمان و حتی خارج از آن دارد. چرا که این عنصر ساختمانی نه تنها شامل فضاهای داخلی یک ساختمان، مانند اتاقها، راهروها، سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه و حتی تراس می شود، بلکه کف سازی حیاط، پیاده روها و حتی زمینهای ورزشی نیز از این حیطه خارج نیست . از مشخصه های مهم کف سازی، « استحکام و پایداری » آن است.

از ویژگیهای عمده کف سازی، مقاومت در برابر برخی از عوامل نظیر، نفوذ رطوبت، اصوات، حرارت و همچنین استقامت در برابر آتش است. همچنین کف سازی باید دارای «دوام » باشد.
vکف سازیها باید در برابر نفوذ و عبور رطوبت مقاومت داشته و در برابر عبور اصوات و حرارت، دوام و پایداری لازم را نیز داشته باشد. بنابراین کف سازیها از نقطه نظر محل قرارگیری در ساختمان به سه دسته تقسیم میگردد:

الف- کف سازی بر روی خاک

ب- کف سازی بین طبقات

ج- کف سازی پشت بام

 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کف سازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.