فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل

اختصاصی از فی گوو تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل


تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل

دانلود تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات20

دانلود طرح تجربی جهت مشارکت در جشنواره تجربیات فردی سنجش و ارزیابی
طرح های مورد نظر در این مجموعه در محور های زیر طراحی شده اند:
1-ابتکارات فردی سنجش و ارزشیابی
2-ابتکارات و پیشنهادات حرفه ای   
این طرح و ابتکار به صورت کامل و دقیق با فرمت ورد و قابل ویرایش در ... صفحه در مورد پست سازمانی مورد نظر  گرد آوری شده است. فهرست مطالب ارائه شده در این طرح /ابتکار عبارتند از :
الف : عنوان
ب-مقدمه کوتاه
پ-بیان وضعیت موجود
ت-شناسایی مسئله
ث-جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
ج-طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی آن
چ-چگونگی اجرا و نتایج حاصله
ح-محدودیت ها و پیشنهادات
با هم بخشی از طرح/ابتکار حاضر را مشاهده می کنیم:

مقدمه کوتاه

یکی از عارضه های مهم در بین کودکان و نوجوانان کف پای صاف است. بی شک عارضه کف پای صاف خیلی مهم است و این در حالی است که از سوی والدین و نوجوانان جدی گرفته نمی شود. این عارضه در مناطقی که فقر اجتماعی بیشتری وجود دارد بیشتر است و بسته به سطح زندگی مردم متفاوت است. در برخی موارد مشاهده می شود بیشتر نوجوانان و کودکان با پای برهنه روی سطح سخت بازی می کنند و این عامل مهمی در ایجاد این عارضه است. مخصوصا برای کودکان خردسال این موضوع بسیار مهم تر است. شناخت بدشکلی ها وحرکات اصلاحی شاخه ای از تربیت بدنی به شمار می رود که درصدد اصلاح و برطرف کردن ضعف ها و ناهنجاری های مختلف عضلانی، ارگانیکی و هماهنگی و تعادل با استفاده از حرکات و برنامه های دقیق و اصولی ورزش می باشد. اینجانب ........ در پژوهش مذکور سعی بر این دارم که مشکل کف پای صاف را در تعدادی از دانش آموزانم مورد بررسی قرار داده و راهکار های مناسب را در جهت رفع این معضل ارائه دهم.تمرینات اصلاحی اعمال شده در این تحقیق می تواند راه حلی مناسب، ارزان و بدون عارضه جانبی جهت برطرف نمودن ناهنجاری کف پای صاف در دانش آموزان باشد.  یکی از شایع ‌ترین مشکلات مربوط به پا که بعضی از دانش آموزان با آن دست به گریبان هستند و گاهی بدون ‌آن که از این مشکل خبر داشته باشند، سال ‌ها با آن زندگی می‌ کنند، صافی کف پا است. این عارضه هم در کودکان و هم در افراد بالغ شایع است. حدود 20 درصد از افراد بالغ دچار صافی کف پا هستند. در این وضعیت، قوس پا در یک یا هر دو پا صاف است، در حالی که این قوس طبیعی در بیشتر افراد، فضایی را در قسمت داخلی پا شامل می ‌شود. البته ارتفاع این قوس در افراد مختلف فرق می ‌کند. کودکان در سنین پایین این قوس را ندارند. این قوس بین سنین 3 تا 10 سالگی کم کم ایجاد می ‌شود. بیشتر کودکان دارای کف پای صاف بدون علامت هستند. صافی کف پای علامت ‌دار به دو صورت قابل انعطاف و سخت دیده می‌شود. نوع قابل انعطاف آن به گونه ‌ای است که در زمان ایستادن و زمانی که وزن بدن روی پاها قرار می ‌گیرد، کف پا صاف است، ولی وقتی فرد می ‌نشیند قوس کف پا برمی ‌گردد. نوع سخت صافی کف پا به گونه ‌ای است که قوس کف پا، چه در حالت نشسته و چه در حالت ایستاده، تخت و صاف است.هر پای انسان از 26 استخوان تشکیل شده است که توسط 33 مفصل و تعداد زیادی ماهیچه، تاندون و رباط در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند. چگونگی قرار گرفتن این ساختارها در کنار هم، قوس ‌های استخوانی را ایجاد می‌ کند. زمانی که راه می ‌رویم، این قوس‌های قابل ارتجاع، وزن بدن را میان پاها و ساق پا توزیع می ‌کنند. این قوس ‌ها، نقش جدایی ‌ناپذیری در چگونگی راه رفتن ما دارند و در واقع به عنوان اهرم‌ های محکمی برای حرکت، عمل می ‌کنند. 

بیان وضعیت موجود

اینجانب ........ مدت ......... سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم و هم اکنون دبیر ورزش آموزشگاه ......... می باشم.وقتی در ابتدای سال تحصیلی فرم های سلامت را در اختیار دانش آموزان قرار دادم متوجه این موضوع شدم که دو نفر از دانش آموزانم مشکل کف پای صاف دارند و از این مشکل رنج می برند.. حال باید چه راهکارهای را جهت کم کردن درد وبهبود کف پای صاف اقدام نما یم.


دانلود با لینک مستقیم


تجربیات برتر مدون تدریس چگونگی شناسایی دانش آموزانی با کف پای صاف و بهبود این مشکل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.