برند چیست؟
برای بیشتر مردم جهان و به خصوص ایرانی ها برند تنها یک معنی دارد و آن اتیکتی است که به انواع پوشاک وصل است یا مارکی است که لوازم خانه دارند. اما باید بدانید که برند تنها متعلق به یک کالای خاص نیست و انواع محصولات ازجمله کالاهای مختص به مصرف مشتریان، کالاهای صنعتی و حتی خدمات، همگی قابلیت دارابودن برند را دارند.
تعریف علمی برند اسم، سمبل، نشان، طرحی خاص و یا ترکیبی از همه اینهاست که به منظور متفاوت کردن کالای یک کمپانی از کمپانی های دیگر است.
ارزش برند
مشتریان اغلب به آرم شرکتها توجه زیادی نشان میدهند
برند بر "ارزش" محصولات و خدمات میافزایند
این "ارزش" به مهمترین عامل تحریک کننده مشتریان برای خرید و استفاده از محصولات و خدمات، تبدیل میشود.
مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم ها را نیز دوست دارند
معرفی:
پاورپوینت اول:
فرمت:pptx
تعداد اسلایدها: 21 اسلاید
برخی از عناوین اسلایدها:
- نمونه هایی از برندها
- تفاوت میان برند و خدمات شرکت
ارزش برند
اهمیت نقش کارکنان شرکت های خدماتی در ارتباط با برند
اجزای برند
ویژگی های یک برند تجاری
مدیریت برند تجاری
قیمت گذاری برند
ساختار برند در شرکتهای مختلف
روش های ارزیابی برند
معیارهای تاثیرگذار بر برند
فرصت مناسب کسب و کار جهانی
سه رویکرد رایج در طراحی برند
مراحل انتخاب و طراحی برند
پاورپوینت دوم:
فرمت: pptx
تعداد اسلایدها: 30
برخی از عناوین اسلایدها:
برند چیست؟
اصول و مبانی برندینگ
مبانی اولیه برندینگ
وفاداری به برند
روانشناسی برند
عشق برند
اهمیت رنگ در برند
ارزشمندترین ومعروف ترین برندهای جهان
دانلود 2 مورد پاورپوینت با موضوع برند