شامل فایل پی دی اف مقاله به زبان انگلیسی و فایل ورد و پی دی اف ترجمه آن
فایل اصلی 20 صفحه و ترجمه 28 صفحه
عنوان مقاله: investigating effects of relationship marketing types in life insurers in Taiwan
مقاله از سایت emeraldinsight.com مربوط به سال 2012
چکیده
هدف – هدف این مقاله توسعه مدلی برای شناخت رابطه تصادفی در میان انواع بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمات و کیفیت ارتباط در وفاداری مشتری است.
طرح/ روش شناسی/ رویکرد – داده های این پژوهش از طریق مصاحبه ها و پژوهش های ژرف اندیشانه از مشتریان مراکز خدمات بیمه گذار بیمه عمر در تایوان جمع آوری شده است.
یافته ها- یافته های پژوهش به طور کلی با ادبیات موضوع سازگار است. این پژوهش همه فرضیات را پشتیبانی می کند. در آخر، مقاله با مفاهیم تئوریکی و مدیریتی یافته های پژوهش پایان می یابد.
نوآوری / ارزش – این پژوهش بر آن است تا بر مراکز خدمات بیمه گذار در صنعت بیمه عمر، که در تایوان به طور فزاینده ای مورد تاکید است، جهت تعیین تاثیری که متدهای متفاوت بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمات، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری داردف تمرکز کند. بر اساس نتایج مصاحبه ها و پژوهش های دقیق صورت گرفته، این پژوهش بر آن است تا مجموعه ای از منابع را جهت توسعه و اجرای بازاریابی رابطه مند پیشنهاد نماید و همچنین به ادبیات تجربی و آکادمیک این موضوع یاری رساند.
کلمات کلیدی- تایوان، بیمه عمر، بازاریابی رابطه مند، کیفیت خدمات، کیفیت ارتباط، وفاداری مشتری.
نوع مقاله – مقاله پژوهشی.
قسمتی از ترجمه متن:
این مطالعه ارتباط میان انواع گوناگون بازاریابی رابطه مند، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری در صنعت بیمه تایوان بیان می کند، بنابراین یک شکاف در ادبیات موجود بازاریابی بیمه را پر می کند. این مطالعه در بخش بازاریابی بیمه ما قادر به تاثیر گذاری خواهد بود. در بخش بازاریابی بیمه، این پژوهش اولین پژوهشی است که رابطه میان مراکز خدمات بیمه گذار بیمه گران عمر را با مشتریان بررسی می کند. روش های متنوعی در این پژوهش به کار گرفته شده است.در ابتدا، چارچوب پژوهش و محتویات پرسش نامه از طریق بازنگری ادبیات و مصاحبه دقیق با خبرگان بیمه ایجاد شده است. سپس مدل توازن ساختاری جهت بررسی ارتباط تصادفی مفاهیم مورد استفاده قرار گرفت.
ترجمه مقاله پژوهش پیرامون تاثیرات انواع بازاریابی رابطه مند بر شرکت های بیمه عمر تایوان