فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالهISI معنی گیری، mattering، و پر رونق در روانشناسی جامعه: از پذیرفتن بعنوان همکار به بهبود و تحول

اختصاصی از فی گوو دانلود مقالهISI معنی گیری، mattering، و پر رونق در روانشناسی جامعه: از پذیرفتن بعنوان همکار به بهبود و تحول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : معنی گیری، mattering، و پر رونق در روانشناسی جامعه: از پذیرفتن بعنوان همکار به بهبود و تحول

موضوع انگلیسی : Meaning-making, mattering, and thriving in community psychology: From co-optation to amelioration and transformation 

تعداد صفحه : 4

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2014

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

روانشناسی جامعه است که یک نهاد یکپارچه نیست. در حالی که ایالات متحده
توسط مجموعه ای از ارزش ها، نظریه ها و اصول، محققان و
پزشکان در سراسر جهان در فعالیت های گوناگون در تعامل با
نام روانشناسی جامعه است. با توجه به اینکه نیازهای جامعه
تا حد زیادی در سراسر جهان متفاوت است، این انتظار می رود. متحده با پیگیری
از معنا، mattering و پر رونق، روانشناسان جامعه اتخاذ
روش های متنوع در زمینه های گوناگون است. در این مقاله من آرزو را به تصرف
روابط بین این معنی گیری، mattering و پر رونق،
و ارائه مستمر است که از پذیرفتن بعنوان همکار می رود به تغییر و تحول،
با بهبود به عنوان نقطه مرکز آن است. همانطور که من انجام این کار، من در قرعه کشی
مقالات در این موضوع خاص منتشر شده برای نشان دادن اصول است که
متحد ما، خطرات است که ما درآورد، و وعده که ما را تحریک.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI معنی گیری، mattering، و پر رونق در روانشناسی جامعه: از پذیرفتن بعنوان همکار به بهبود و تحول

پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر

اختصاصی از فی گوو پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر


پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر

دانلود پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 147

دانلود پایان نامه آماده

مقدمه

لیزر ... از اعجاز‌آمیز‌ترین موهبت‌های طبیعت است که برای مصارف گوناگون سودمند است. پلینی، تاریخ طبیعی، جلد 22. ص 49 (قرن اول میلادی)

برداشت از نوشته‌های پلینی بزرگ:

لیزر در دوران تمدن یونان ـ روم

در دوران تمدن یونان ـ روم (تقریباً از قرن ششم پیش‌ از میلاد تا قرن دوم میلاد) لیزر بخوبی شناخته شده و مشهور بود. گیاهی خودرو بود (احتمالاً از رده گیاهان چتری) که در ناحیه وسیعی در اطراف سیرن (لیبی امروز) می‌رویید. گاهی هم «لیزر پیتیوم» نامیده می‌شد و به علت خواص اعجاز‌گرش آن را هدیه‌ای از جانب خداوند می‌دانستند. این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از ذات‌الریه گرفته تا بسیاری از بیماری‌های واگیر‌دار به کار می‌رفت. پادزهر مؤثری بود برای مارزدگی،‌ عقرب زدگی و نیش پیکان‌های زهر‌آلود دشمن از طعم لذیزش به عنوان چاشنی عالی در بهترین آشپزی‌ها استفاده می‌شد. این گیاه آنچنان پرارزش بود که منبع اصلی سعادت سیرنیها به حساب می‌آمد و به یونان و روم صادر می‌شد. در مدت استیلامی رومی‌ها تنها خراجی که سیرینها به روم می‌دادند این گیاه بودکه همراه با شمشهای طلا در خزانه‌ها نگهداری می‌شد. شاید بهترین گواه‌ ارزش لیزر در آن روزگار نقش بر جام مشهور آرکسیلائو (که اکنون در موزه سیرن است.) باشد که باربران را در حال بار کردن لیزر در کشتی تحت سرپرستی شاه آرکسیلائو نشان می‌دهد، هم یونانی‌‌ها و هم رومی‌ها بسیار کوشیدند که بتوانند لیزر را در نقاط مختلف «آپولیا» و «آیونا» (در قسمت جنوبی ایتالیا) به کشت بنشانند. نتیجه آن شد که لیزر بیشتر و بیشتر کمیاب شد و به نظر می‌رسد که در حوالی قرن دوم میلادی کاملاً از میان رفت. از آن زمان تا به حال علی‌رغم کوشش‌های بسیار کسی موفق نشد که لیزر را در صحرا‌های جنوبی سیرن پیدا کند و بدین ترتیب لیزر به صورت گنجینه گمشده تمدن یونان-روم درآمد.                          

 

 

                                 فهرست

مقدمه    
فصل اول
           اصول کار لیزر    
گسیل خودبه خود،گسیل القایی و جذب    
1-1-گسیل خود به خود    
1-2-گسیل القایی    
1-3-جذب    
1-4-مبانی نظری لیزر    
1-5-طرحهای دمش    
فصل دوم
       آناتومی پوست    
2-1-لایه اپیدرمس    
2-2-لایه کرنیوم    
2-3-لایه لوسیدم    
2-4-لایه دانه ای    
2-5-لایه اسپینوزدم    
2-6-لایه رشد    
2-7-ذرات ملانین    
2-8-چه قسمتهایی از پوست را می تواند لیزردرمانی شود؟    
فصل سوم
        برهمکنش لیزر(نور) با بافت    
3-1-بازتابش و شکست    
3-2-جذب    
3-3-پراکندگی    
3-4-محیط مرکب    
3-5-انتقال فوتون    
3-6-شبیه سازی مونت کارلو    
3-7-آسیب حرارتی لیزر برروی بافت    
3-8-تئوری توصیف فرآیند آهنگین آسیب    
فصل چهارم
        کاربردهای لیزر دربیماری های پوست    
4-1-لیزردر درمان لکه ها    
4-2-لیزر در درماتولوژی    
4-3-جوان سازی پوست توسط لیزرco2    
4-4-جوان سازی پوست توسط سیستم غیرتخریبیIPL     
4-5-تاریخچه استفاده لیزردر درمان موهای زائد    
4-6- مکانیسم های درمان موهای زائد بوسیله لیزر    
4-7- فهرست کاربرد های لیزر در بیماریهای پوست و جراحی پلاستیک.    
 
فصل پنجم
مقاله های ترجمه شده در زمینه کاربرد لیزر در پوست    
5-1-طرح های فیزیکی-روانی نقشه های اذراکی از احساس درد و حرارت بوسیله موضعی کردن لیزرco2 بر روی پوست    
5-1-1-مقدمه    
5-1-2-نتایج    
5-1-3-بحث وگفتگو    
5-1-4-روشهای تجربی    
5-2- شبیه سازی FE تولید شده توسط انتشار امواج صوتی سطحی در پوست    
5-2-1-مقدمه    
5-2-2- تحلیل المان محدود    
5-2-3- شبیه سازی درونی    
5-2-4- نتایج    
5-2-5- بحث    
5-3- اتوفلورسانسی که توسط لیزر تحریک شده (LIAF) به عنوان متدی برای براورد استحکام پوست که باعث جلوگیری از ایجاد زخم های دیابتی می شود    
5-3-1- مقدمه    
5-3-2- روش ها    
5-3-3-نتایج    
 
فصل ششم
فهرستی از کاربردهای انواع لیزر در پزشکی    
فصل هفتم
    ایمنی لیزر    
7-1-مقدمه    
7-2-خطرات لیزر    
7-3-خطرات چشمی    
7-4-خطرات پوستی    
7-5-خطرات مربوط به لیزرهای پرتوان    
7-6-استانداردهای ایمنی لیزر وطبقه بندی خطرات آن    
7-7-محاسبات لیزرواندازه گیری    
منابع    


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رشته پزشکی اصول کار با لیزر

پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور

اختصاصی از فی گوو پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور


پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور

دانلود پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور با فرمت ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 470

دانلود پایان نامه آماده

چکیده

این مجموعه شامل مطالبی پیرامون زندگی دکتر قیصر امین پور و تحوّلات اجتماعی در سه دهه ی شعر ایشان ( 1364-1357 ) ، ( 1375-1364 ) ، ( 1385-1380 ) مورد بحث و برّرسی قرار گرفته است هدف از این تحقیق : شناخت افکار ایدئولوژیکی شاعر ، آشنایی با تعهّدات اخلاقی و اجتماعی ، مردم گرایی و انسان گرایی شاعر ، احتراز شاعر از گروه ها و دسته های دوره ای شناخت ، شخصیّت علمی و آکادمیک ایشان به عنوان استاد دانشگاه و نگاهی به بُعد روان شناسی شاعر در سرودن هر اثر می باشد .روش تحقیق برای رسیدن به هدف مورد نظر ، گردآوری فیش ، مطالعات کتابخانه ای و کاربرد اینترنت همراه با روش توصیف و کاربرد می باشد .طبق تحقیقات انجام شده قیصر شاعری هم درد است که از میان توده ی مردم ظهور می کند امّا هیچگاه توده ای نمی شود . قدرت اعتراض و شکایت شاعر و شیوه ی روایی گری او در رساندن اخبار جنگ                 شایسته ی تحسین است .

مقدّمه

به نام آن خدائی که شعور را در وجود انسان نهاد تا گوهر شعر را بیابد و آویزه ی وجود خویش نماید . هر آینه شعر و شاعری در میان جوامع مختلف مایه ی آرامش روح و روان است تا آنجا که شعرا را دنباله رو انبیاء معرّفی نموده اند .اینک نیز با استعانت از خداوند متعال ، دستی از آستین بیرون آورده و گذری بر کوچه های شعر معاصر زده ایم ، کوچه هایی که چندی است با آب و جاروی احساسات و عواطف آراستگی خاصّی پیدا کرده است .یکی از آراستگان ادبیّات معاصر دکتر قیصر امین پور است که سرآمد شاعران معاصر و نماینده ی ادبیّات دفاع مقدّس است در این کتاب سعی بر این است طبق ضرورت، چشم اندازی بر زیبایی شناسی ،                 روان شناسی ، جنبه های اخلاقی و اجتماعی شعر داشته باشیم تا پاسخی باشد برای نیازمندان شعر و ادب تا طَرفی بربندند و در راه نمانند .


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه رشته ادبیات دکتر قیصر امین پور

پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور

اختصاصی از فی گوو پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور


پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی  در مدارس راهنمایی شهر نیشابور

فرمت فایل : word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات :26

فهرست مطالب :

چکیده ....................................................................................................................................................................... 1

فصل اول : بیان مسئله

بیان مسئله ......................................................................................................................................................... 2

اهداف تحقیق .......................................................................................................................................................... 3

اهمیت و ضرورت................................................................................................................................................... 4

سوالات پژوهشی ................................................................................................................................................... 5

فصل دوم : پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق ....................................................................................................................................................... 6

فصل سوم : روش تحقیق

روش تحقیق............................................................................................................................................................. 8

فصل چهارم : یافته های تحقیق

پاسخ به سوالات پژوهشی ................................................................................................................................. 9

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث ......................................................................................................................................... 14

پیشنهادات ............................................................................................................................................................ 18

یادداشت ها .......................................................................................................................................................... 19

منابع مورد استفاده ......................................................................................................................................... 20

پیوست ................................................................................................................................................................. 21

فهرست جداول

جدول 1-4................................................................................................................... 9

جدول 2-4 ............................................................................................................... 10

جدول 3-4................................................................................................................ 11

جدول 4-4 ............................................................................................................... 11

جدول5-4................................................................................................................. 12

جدول 6-4................................................................................................................ 12

 

چکیده ای از مطالب :

 

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.


بیان مسئله

هدف اساسی تعلیم و تربیت را می توان ایجاد تغییرات مطلوب در رفتار دانش آموزان دانست و آموزش و پرورش از سه مرحلة اساسی تشکیل شده است عبارتند از:

  1. تهیه و تدوین اهداف 2. آموزشی 3. ارزشیابی

آنچه مسلم است یکی از مهمترین عوامل احراز موفقیت در اصلاح نظام آموزشی شناخت فرآیند یادگیری یاددهی و نظام ارزشیابی و همسو نبودن آنها در راستای اهداف آموزش و پرورش است. امروزه ارزشیابی یادگیری های دانش آموزان یکی از مهمترین و در عین حال پیچیده ترین ارکان نظام تعلیم و تربیت است. چرا که ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نه تنها به عنوان ارزشیابی از برنامه ها و محتوای کتاب های درسی و تعیین میزان تحقیق اهداف آموزشی امکان می رود بلکه به عنوان ابزاری مهم و اساسی جهت ارتقا دانش آموزان به پایه تحصیلی بالاتر به کار می رود. ارزشیابی به طور ساده به تعیین ارزشیابی برای هر چیزی یا داوری کردن ارزشها است.

چندین تعریف برای ارزشیابی آموزشی وجود دارد. تعریفی نسبتاً کاملتر را کرانباخ ارائه داده است، او ارزشیابی را «جمع آوری و کاربرد اطلاعات به منظور تصمیم گیری دربارة یک برنامة آموزشی» تعریف کرده است (کرانباخ، 1963). منظور کرانباخ از «برنامه آموزشی» طیفی وسیع است که از مجموعه ای از مواد و فعالیت های آموزشی توزیع شده در سطح کشور تا تجارب آموزشی یک دانش آموز واحد را در بر گیرد.

گفته های کرانباخ، به قصد بالا بردن کیفیت آموزشی و یادگیری موضوعات مختلف درسی تهیه شده است.

 

لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت برای شما فعال می شود و یک نسخه از آن برای شما ایمیل می شود


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی شهر نیشابور