فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پایگاه داده فعال

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله پایگاه داده فعال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پایگاه داده فعال


دانلود مقاله پایگاه داده فعال

پایگاه‌های دادة فعال با هدف ایجاد تعامل در پایگاه‌های داده ایجاد شدند. در این نوع پایگاه داده با تعریف قوانین و بدون نیاز به کدنویسی، سیستم قادر به عکس‌العمل مناسب در مقابل رویدادهای مهم در شرایط خاص می‌باشد. تعریف قوانین ساده‌ترین نوع بیان محدودیت‌ها بوده که برای متخصصین محیط نیز قابل درک می‌باشد. اما در بیان تجربیات اغلب از کلمات فازی استفاده می‌شود که ترجمه آن‌ها به مقادیر دقیق منجر به کاهش ارزش معنایی دانش می‌شود. فازی‌سازی پایگاه‌های داده فعال با هدف نزدیک‌تر نمودن زبان بیان قوانین به زبان طبیعی انسان مطرح شد. این امر کمک می‌کند دانش متخصصین، مستقیماً به پایگاه داده منتقل شود. ضمن اینکه تغییرات نیز با کمترین هزینه، بر قوانین تعریف شده اعمال می‌شود.

در اولین گام از فازی‌سازی پایگاه‌های دادة فعال ولسکی و بوازیز به فازی نمودن رویداد، شرط و واکنش در تعریف قوانین پرداخته‌اند و طی سه مقاله نتایج آن را ارائه نمودند، آن‌ها در پروژه Tempo به پیاده‌سازی فازی این سه بخش پرداخته‌اند.

این پایان‌نامه به فازی نمودن سایر بخش‌های پایگاه‌های دادة فعال می‌پردازد. این بخش‌ها شامل رویدادهای مرکب، انتخاب فازی اجزاء رویدادهای مرکب، انتخاب فازی زمان بررسی شرط و اجرای واکنش قوانین می‌باشد. همچنین راه‌حل‌هایی برای دو مشکل پایان‌ناپذیری اجرای قوانین و یکتایی پاسخ در پایگاه‌های دادة فعال فازی ارائه شده است.

چکیده
1-1 مقدمه
1-2 مروری بر فصول پایان‌نامه
2-1 مدیریت داده
2-2 مدیریت قوانین
2-3 نمونه‌های پیاده‌سازی شده
2-4 پایگاه دادة فعال در سیستم کاربردی
2-5 نتیجه
3-1 مجموعه‌های فازی
3-2 عملگرهای فازی
3-3 استنتاج فازی
3-4 ابهام‌زدایی
3-5 نتیجه

شامل 55 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پایگاه داده فعال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.