فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI)

اختصاصی از فی گوو مقاله درباره زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI)


مقاله  درباره زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI)

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 47 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI) ابزار اصلی بررسی و ساخت برنامه‌های کامپیوتری هستند که می‌توانند در شبیه‌سازی فرایندهای هوشمند مانند یادگیری،‌ استدلال و فهم اطلاعات نمادین بکار بروند. هر چند اخیراً زبان کامپیوتر اصولاً برای استفاده از کامپیوترها برای انجام محاسبات با اعداد طراحی شده بود، اما بزودی دریافتند که رشته‌ای از بیتها نه تنها اعداد بلکه می‌توانند اشیای دلخواه را نیز نمایش دهند. عملیات روی ویژه‌گی‌ها یا نمادها می‌تواند با استفاده از قوانین برای ایجاد، انتساب یا دستکاری نشان داده شود. این تصور از محاسبات نمادین بعنوان تعریف الگوریتمهایی که هر نوع اطلاعات را پردازش می‌کنند و بنابراین می‌تواند برای شبیه‌سازی هوش انسان بکار برود مناسب است.
بزودی برنامه نویسی با نمادها که نیاز به سطح بالایی از چکیدگی دارند تولید می‌شوند، غیر از امکاناتی که با زبانهای برنامه نویسی مخصوص پردازش اعداد ممکن بود مانند فرترن
محاسبات نمادین برنامه‌نویسی AI (اساساً) شامل دستکاری نمادها است نه اعداد. این نمادها می‌توانند اشیاء در جهان و ارتباط بین آن اشیاء را نشان دهند- ساختارهای پیچیده نمادها نیاز به دانش ما از جهان دارند. واژه ساختار اساسی داده‌ها در Prolog واژه‌ای است که می‌تواند یک ثابت، یک متغیر یا یک ساختار باشد. ساختارها موضوعات ریز محاسبات گزاره‌ای را نشان می‌دهند و شامل یک عملگر نام و یک پارامتر لیست هستند.


 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی(AI)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.