فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ترفند های ویندوز اکس پی

اختصاصی از فی گوو دانلود مقاله ترفند های ویندوز اکس پی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ترفند های ویندوز اکس پی


دانلود مقاله ترفند های ویندوز اکس پی

 

مشخصات این فایل
عنوان: ترفند های ویندوز اکس پی
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 36

این مقاله در مورد ترفند های ویندوز اکس پی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ترفند های ویندوز اکس پی

تنظیمات سیستم برای یک کامپیوترمخصوص بازی
اگر یک حرفه ای بازی های کامپیوتری هستید , بایدتغییراتی در تنضیمات سیستم خود بدهید , تا منابع بیشتری برای کامپیوتر تان فراهم آورید , او هم با جان دل بیشتری در خدمت سرگرمی های شما , از جمله بازی های کامپیوتری قرار بگیرید.برای اعمال این تغییرات , باید وضعیت تعدادی از سرویس های ویندوز را به حالت Manual تغییر دهید. برای این کار ازمنو Start به Control panel بروید ودرگزینهTools Administrative فقره Services را انتخاب کنید.حالاروی سرویس مورد نظر دو بار کلیک کنیدتا پنجره مربوط به آن باز شودوسپس در حوضه Startup Type گزینه Manualرا قرار دهید.پس از این کار می بایست دکمه های Apply, ok به ترتیب کلیک کنید.بسیاری از سرویس های که در این بخش می توانید وضعیت...(ادامه دارد)

ویندوز خودتون را به گذشته برگر دانید
اشتباهات اجتناب ناپذیرند ، چه به دلیل اشتباهات خود شما چه به دلیل مداخله ی بیجای کاربران در رجیستری . در نود و پنج درصد موارد ، آموزش زیر شما را کمک خواهد نمود . آیا تاکنون در مورد برنامه Sysetm Restore که در ویندوز XP قرار دارد و تنظیمات قلب ویندوز را بازیابی می کند چیزی شنیده اید ؟ System Restore کامپیوتر شما را به وضعیت قبلی برمی گرداند ، بدون اینکه اطلاعات شخصی اخیر نظیر سندها ، فهرست های تاریخچه ، پوشه های دلخواه ، یا پیغام های پست الکترونیکی را از دست بدهید . این ابزار ، تغییرات کامپیوتر و سایر برنامه های کاربردی را مورد مشاهده قرار داده و نقاط بازیابی را ایجاد می کند . این نقاط ، Snapshot نامیده می شوند ، اما در واقع دستور العمل هایی برای لغو تغییرات اخیر می باشند . وقتی پیکربندی به خوبی عمل نمی کند ، این Snapshot ها را بازیابی می کنید . به صورت پیش فرض ، ایجاد این نقاط بازیابی در ویندوز XP به صورت روزانه و پس از رویدادهای با اهمیت ...(ادامه دارد)

ارسال فایلها
بعد از اینکه در پنجره Connect تنظیمات مربوطه را انجام دادید و توسط شماره گیری به شماره مربوطه متصل شدید. برای مشخص کردن فایلهای ارسالی از منوی Transfer گزینه Send File را انتخاب کنید تا کادر محاوره ای Send File در روی صفحه نمایش ظاهر گردد.
در کادر محاوره ای ظاهر شده برای انتخاب فایل مورد نظرتان بر روی کلید Browse کلیک کنید تا کادر محاوره ای Select File to Send در روی صفحه نمایش ظاهر گردد.در کادر محاوره ای فوق شما کافی است فایل مورد نظرتان را انتخاب نموده...(ادامه دارد)

رایت بیش از 700 مگابایت بر روی یک cd 
شاید برایتان پیش اومده باشه که مثلا یه برنامه دارید که حجمش از 700 مگابایت بیشتر باشه . و می خواهید اونو رایت کنید در این مواقع می بایست اون برنامه رو فشرده کنید که البته شاید باز هم اون برنامه تو سی دی جا نشه . با این ترفند می تونید بر روی سی دی های معمولی حتی تا 1 گیگا بایت اطلاعات ذخیره کنید .ابتدا می بایست ببینید رایتر شما over burning ساپورت می کنه یا نه . برای تست این کار مراحل زیر را دنبال کنید :
...(ادامه دارد)

ساخت یک فولدر کاملاٌ مخفی
برای مخفی کردن فایلها یا فولدرها در ویندوز از hidden استفاده می شود اما اگر کسی که نمی خواهیم به اطلاعات ما دست یابی پیداکند کمی کامپیوتر بلد باشد می تواند آنها را به طریقی که بعداً توضیح خواهم داد پیدا کند. اما ما در اینجا روشی را توضیح می دهیم که هیچ کس نمی تواند آنها را پیدا کند .برای این کار اولاً فولدر نباید هیچ اسمی داشته باشد تا در هنگام سرچ پیدا شود پس باید به جای اسم فولدر از کاراکتر فاصله ( space ) استفاده کنیم که قطعاً ویندوز این نام گذاری را قبول نمی کند پس باید پس از اینکه روی فولدر راست کلیک کردیم و گزینه ی rename را انتخاب کردیم کلید alt - - را پایین نگه داشته و در همین حال عدد 0160 را وارد کنیم البته این عدد نوشته نمی شود ولی باید آن را وارد کنیم سپس هنگامی که کلید alt را رها کنیم یک کاراکتر ...(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله ترفند های ویندوز اکس پی

روشن کردن
قرار دادن تصویر مورد نظر
تنظیمات سیستم برای یک کامپیوترمخصوص بازی
بالا بردن سرعت استارت منوها در ویندوز
5-تمام کلید ها خاموش
حذف برنامه های مقیم حفظه
نمایش قطعات سیستم
چگونه ویندوز خود را همیشه سالم نگه داریم
HyperTerminal چیست؟
تنظیماتی که فرد گیرنده باید انجام دهد
ارسال پیغام به صورت متن
مشخص کردن محلی برای ذخیره سازی فایلهای دریافتی
ذخیره سازی اتصال
قطع نمودن اتصال
پارتیشن بندی هارد دیسک
توصیه:
فشرده سازی با روشی منحصر به فرد
50 ترفند internet explorer
10 نکته ی امنیتی
رایت بیش از 700 مگابایت بر روی یک cd
ساخت یک فولدر کاملاٌ مخفی

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ترفند های ویندوز اکس پی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.