فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انواع قراردادها

اختصاصی از فی گوو مقاله انواع قراردادها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله انواع قراردادها


مقاله انواع قراردادها

تامین نیروی انسانی، تهیه و تدارک کلیه مصالح، ابزار کار، ماشین آلات و به طور کلی تمام لوازم ضروری برای اجرای عملیات موضوع پیمان و هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم مربوط، به عهده پیمانکار است. پیمانکار متعهد است مصالح را از منابعی تهیه کند که از حیث مرغوبیت طبق مشخصات فنی مندرج در اسناد و مدارک این پیمان باشد و مورد تایید کارفرما و یا دستگاه نظارت قرار گیرد.

کارفرما در صورت درخواست پیمانکار، حواله‌های لازم را در مورد مصالح و تدارکات مورد نیاز موضوع پیمان صادر خواهد نمود ولی هیچ گونه تکلیف و تعهدی را در قبال وصول و یا عدم وصول آن ندارد.

تبصره تامین آب و برق موقت و هزینه مصرف آن، به عهده پیمانکار است.

کارفرما موافقت دارد که بنا به تقاضای پیمانکار، پیش پرداخت این پیمان را بر اساس مفاد آخرین دستورالعمل ابلاغی در مورد طرح‌های عمرانی، پرداخت نماید

هنگام امضای پیمان، پیمانکار برای تضمین انجام تعهدات خود باید به میزان 5 (پنج) درصد مبلغ اولیه پیمان، ضمانت‌نامه مورد قبول کارفرما- طبق نمونه مورد عمل در طرح‌های عمرانی- را ارائه نماید، ضمانت‌نامه یاد شده پس از خاتمه کار و تحویل موقت موضوع پیمان طبق ماده 34 شرایط عمومی پیمان، به پیمانکار مسترد خواهد شد.

چنانچه تا 30 روز پس از ارائه ضمانت‌نامه انجام تعهدات از طرف پیمانکار منتخب، کارفرما پیمان را برای اجرای کار ابلاغ ننماید پیمانکار می‌تواند استرداد ضمانت‌نامه انجام تعهدات خود را درخواست نموده و کارفرما باید بلافاصله نسبت به آزاد نمودن ضمانت‌نامه اقدام کند. در این صورت انعقاد پیمان منتفی است.

ماده یازده- نرخ پیمان، نحوه اندازه‌گیری، پرداخت‌های موقت و قطعی، کسور قانونی و جبران خسارت در دیر کرد پرداختها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 276صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انواع قراردادها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.