فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی گوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان

اختصاصی از فی گوو دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان


دانلود پایان نامه رشته  مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان

دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه رشته  مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 110

پیشگفتار:


خازن های اصلاح ضریب توان برای مهندسین برق اسم آشنایی است و اهمیت این عناصر در سیستمهای توزیع بر هیچ کس پوشیده نیست . این عناصر در سیستمهای توزیع نقش کلیدی دارند. در سیستمهای توزیع به خاطر ولتاژ پایین تر جریان O عبوری از خطوط بالا است و این امر باعث می شود که XI2  بالا باشد، که به همراه توان مصرفی حقیقی ، اندازه ی توان ظاهری را بالاتر برده ، لازم می دارد که از تجهیزاتی با قدرت بالاتر استفاده کنیم ،I توان راکتیو القایی که بیشتر از خاصیت سلفی عناصر می باشد به وفور در سیستمهایی توزیع و قدرت یافت می شود که از عوامل تولید کننده ی آنی می توان به موتورهایی القایی مورد استفاده در صنعت ، تراش ها ، خطوط انتقال ومیره اشاره کرد . برای کم کردن اثر توان القایی در نتیجه اندازه می توان ظاهری ، از وسایل گوناگون مانند موتورهای سنکرون و خازن های اصلاح ضریب توان  می توان استفاده نمود، که مورد اول بیشتر در صنایع بمنظور کم کردن هزینه توان راکتیو استفاده می شد ، که به خاطر هزینه تعمیر و نگهداری بالا ، در حال حاضر بیشتر از خازن های سوئیچینگ استفاده می شود . اما مورد دوم که بحث اصلی ما در این پایان نامه می باشد به خاطر هزینه تعمیر و نگهداری کم و عمر بالا بیشتر در سیستم های توزیع استفاده می شود. که می تواند به صورت واحد ، گروهی ، ثابت و یا قابل سوئیچ به کار گرفته شود. از دیگر پارامترهای مهم مربوط به این خازن می توان به مقدار بهینه این خازن ها و مکانی که بیشترین جبران سازی را ایجاد می کند اشاره کرد ، که در حد توان در این پایان نامه بررسی شده است .  
 
فصل اول
 
مفاهیم اساسی1


1-1 ساختار مکانیکی و الکتریکی خازن2
هرگاه اختلاف پتانسیلی بین دو صفحه ی هادی که در فاصله ی کمی از هم قرار گرفته اند، اعمال شود انرژی الکترواستاتیکی در سیستم موجود ذخیره می گردد که صفحات فلزی بعنوان الکترود و فضای بین آنها دی الکتریک3 نامیده می شود. اندازه ی توانایی عایق یا دی الکتریک در ذخیره سازی انرژی الکتروستاتیکی ثابت دی الکتریک یا پرمابیلیته نامیده می شود. ثابت دی الکتریک تمام عایق ها معمولاً نسبت به هوا سنجیده می شود که ضریبی از دی الکتریک هوا می باشد. ثابت دی الکتریک هوا برابر8.85×10-12  است که آنرا با علامت   می شناسیم و واحد آن نیز فاراد برمتر است (F/m) و ثابت نسبی دی الکتریک تمام عایقها که ضریبی از ثابت هوا هستند را با εr نمایش می دهیم که این مقدار برای هوا یک است. در جدول 1-1 اندازه ای εr برای بعضی عایقها آورده شده است.



فهرست مطالب


عنوان                                          صفحه
فصل اول :
مفاهیم اساسی     7    
فصل دوم :
منابع مصرف کننده توان راکتیو سلفی در شبکه     21
فصل سوم :
اثرات خازن های موازی در سیستمهای قدرت     34
فصل چهارم :        
توابع هدف     64
فصل پنجم :
بررسی چند مقاله از IEEE    80
ضمائم     104


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق قدرت خازن گذاری در شبکه های توزیع برای کاهش تلفات و بهبود ضریب توان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.